Elhasználódás miatt kellet cserélni egy 20 éves járműben az eredeti fűtő motort. A kopó alkatrészek, úgy mint csapágy, szénkefe, kommutátor használódtak el. Mivel gyárit már nagyon nehéz találni és ami van az is horribilis áron, így kínai utángyártott motorra lett cserélve. A kínai utángyártott motor a modern fogyasztói társadalomnak tökéletesen eleget téve csak két évig bírta a szolgálatot. Pályafutását nem a kopó alkatrészek elhasználódása, hanem a motor tekercseinek leégése jelentette. Ismét bebizonyítva azt a tételt, hogy az olcsóbb a drágább.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.